Jako specjalista medyczny, dobrym posunięciem będzie postawienie na komunikację z pacjentem. Empatia, okazywanie szacunku, holistyczne podejście, odbieranie telefonów oraz poświęcenie pacjentowi uwagi - z pewnością przyczynią się do pozytywnego odbioru. Dodatkowo wiedza i doświadczenie również odgrywa kluczową rolę - udzielaj pacjentom profesjonalnych rad i zaangażuj się w jego problem.
Zbieranie opinii pacjentów jest szczególnie istotna, gdyż to dzięki nim możesz zwiększyć zaufanie wśród osób, które wyszukują Cię w internecie. Po skończonej wizycie możesz poprosić pacjenta o pozostawienie opinii na Twojej stronie WWW lub w wizytówce, które całkowicie za darmo stworzysz bezpośrednio w Medfile.
Nie da się ukryć tego, że internet jest obecnie miejscem, gdzie pacjenci mogą w najłatwiejszy oraz najszybszy sposób znaleźć informację o specjaliście. Uzyskują oni dostęp do dużej liczby informacji oraz recenzji. Nie w każdej sytuacji ktoś z rodziny, czy znajomych pacjenta będzie znał specjalistę, który rozwiąże jego problem - dlatego właśnie to za pośrednictwem internetu pacjenci szukają, do kogo umówić się na wizytę. Jeśli więc prosisz swoich zadowolonych pacjentów o pozostawienie opinii na Twojej stronie czy wizytówce - zwiększasz szansę na to, że nowy pacjent wybierze Ciebie.
Tak naprawdę masz kilka możliwości do wyboru. Możesz bezpośrednio podczas zakończenia wizyty poprosić pacjenta słownie o wystawienie opinii na Twój temat. Jeśli jednak preferujesz inną formę kontaktu, to bezpośrednio z systemu Medfile - możesz wysłać do pacjenta wiadomość SMS lub e-mail z dedykowanego modułu powiadomień. Jest to wygodna opcja, gdyż pacjent na spokojnie, w wolnej chwili ma możliwość, aby wejść w wiadomość i napisać kilka słów o Tobie.
Przypomnienia SMS oraz e-mail są nieodłączną częścią rejestracji pacjentów on-line na wizyty, którzy po potwierdzaniu terminu spotkania ze specjalistą otrzymują we wskazanym czasie wiadomość. Dodatkowo wiadomości SMS oraz e-mail są ułatwieniem codziennej pracy placówki medycznej. Dzięki możliwości tworzenia powiadomień możemy dowiedzieć się w szybki sposób kiedy pacjent anulował wizytę czy powiadomić pacjenta, kiedy zwolni się termin wizyty. Poprzez aktywację odpowiednich powiadomień, praca w gabinecie medycznym stanie się jeszcze szybsza.