Pozytywne
opinie pacjentów

Buduj wizerunek placówki
medycznej w internecie
Pozytywne opinie pacjentów Pozytywne opinie pacjentów

Dlaczego warto pozyskiwać opinie pacjentów?

Kompleksowe zaspokojenie potrzeb pacjenta - może w dużej mierze przyczynić się do pozostawienia przez niego pozytywnej opiniipolecania nas swoim znajomym oraz rodzinie.
Budowanie zaufania
Budowanie zaufania i lojalności
Pozytywne opinie pacjentów przyczyniają się do zwiększenia zaufania wobec lekarza i placówki medycznej.
Wzmocnienie zaufania
Wzmocnienie reputacji
Dobre opinie pacjentów pomagają w budowaniu pozytywnej reputacji dla specjalisty. W dobie recenzji online pacjenci przed podjęciem decyzji - czytają opinię, a ich pozytywne wersje przyciągają nowych pacjentów.
Poprawa doświadczenia
Poprawa doświadczenia pacjenta
Zbieranie opinii pacjentów umożliwia placówkom medycznym lepsze zrozumienie oczekiwańpotrzeb pacjentów.
Zachowanie konkurencyności
Zachowanie konkurencyjności
Pozyskiwanie i reagowanie na opinie pacjentów może pomóc w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej w obliczu coraz większej rywalizacji na rynku opieki zdrowotnej.

O co zadbać, aby opinie pacjentów były pozytywne?

Komunikacja z pacjentem
Komunikacja
z pacjentem
Fachowa wiedza
Fachowa wiedza
i budowanie wizerunku
eksperta
Holistyczne podejście
Holistyczne
podejście
Zaangażowanie
Zaangażowanie
w świadczone usługi
Dostępność
Dostępność i czas
poświęcony pacjentowi
Skupienie
Skupienie się na
pacjencie i jego
problemie

Wpływ opinii na decyzje pacjentów

Coraz więcej pacjentów, zanim umówi się do specjalisty — szuka o nim informacji w internecie.
Znajdź lekarza
Jak wygląda proces poszukiwania lekarza przez pacjenta?
  • Pacjent wpisuje w wyszukiwarkę imię i nazwisko lekarza lub wyszukuje po wybranych kryteriach — specjalizacja, lokalizacja czy usługa
  • Porównuje doświadczenie, dostępność, świadczone usługi i co najważniejsze — czyta opinie pozostawione przez innych pacjentów
  • Zapoznaje się z cennikiem i jeśli specjalista spełnia wszystkie oczekiwania, będzie chciał umówić się na wizytę, dlatego udostępniona rejestracja online jest również kluczowa

Skorzystaj z możliwości, jakie daje Ci Medfile

Chciałbyś zwiększyć liczbę realizowanych wizyt? Chciałbyś wygenerować więcej pozytywnych opinii pacjentów? Zrób to razem z nami!

Pozyskuj opinie pacjentów

Wizytówka Twojego Gabinetu
Stwórz wizytówkę swojego gabinetu całkowicie za darmo bezpośrednio z Medfile! Dodaj zdjęcie, wykształcenie, specjalizację, certyfikaty i leczone schorzenia. Udostępnij ją pacjentom i bądź widoczny zarówno na portalu haloDoctor, jak i  Medfile

Pozycjonuj się jako ekspert w swojej dziedzinie i na bieżąco zbieraj opinie pacjentów. Jest to najlepszy sposób na to, aby zwiększyć liczbę realizowanych wizyt.
Własna strona internetowa
Pozwól, aby Twoi pacjenci Cię znaleźli. Skorzystaj z oferowanych możliwości i stwórz bezpłatną stronę WWW gabinetu w Medfile. Obecność gabinetu w sieci to podstawa globalnego marketingu. Dodatkowo na stronie placówki możesz w efektywny sposób gromadzić opinie swoich pacjentów.

Na etapie poszukiwań pacjenta — dobra widoczność online, jest kluczowym czynnikiem, który uwzględnia podczas wyboru lekarza. Posiadając własną stronę WWW, masz idealne narzędzie, aby wykazać się wiedzą, doświadczeniem i pozytywnymi relacjami z pacjentem właśnie za pośrednictwem zebranych opinii pacjentów.
Własna strona
Wykorzystaj powiadomienia SMS oraz e-mail
Wykorzystaj narzędzia, które masz do dyspozycji w oprogramowaniu Medfile

Utrzymywanie kontaktu z pacjentem nawet po skończonej wizycie przyczynia się do zwiększenia zaufania. W oprogramowaniu Medfile - możesz skorzystać z modułu: Gdzie, w szybki sposób, po skończonej wizycie - masz możliwość wysłania do pacjenta wiadomości z  prośbą o pozostawienie opinii.
Wykorzystaj powiadomienia

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jakie działania podejmować, aby wpłynąć na swój wizerunek?

Jako specjalista medyczny, dobrym posunięciem będzie postawienie na komunikację z pacjentem. Empatia, okazywanie szacunku, holistyczne podejście, odbieranie telefonów oraz poświęcenie pacjentowi uwagi - z pewnością przyczynią się do pozytywnego odbioru. Dodatkowo wiedza i doświadczenie również odgrywa kluczową rolę - udzielaj pacjentom profesjonalnych rad i zaangażuj się w jego problem.

Gdzie w programie Medfile mogę prosić pacjentów o wystawienie opinii?

Zbieranie opinii pacjentów jest szczególnie istotna, gdyż to dzięki nim możesz zwiększyć zaufanie wśród osób, które wyszukują Cię w internecie. Po skończonej wizycie możesz poprosić pacjenta o pozostawienie opinii na Twojej stronie WWW lub w wizytówce, które całkowicie za darmo stworzysz bezpośrednio w Medfile.

Pozyskiwanie opinii przez internet — dlaczego jest aż tak ważne?

Nie da się ukryć tego, że internet jest obecnie miejscem, gdzie pacjenci mogą w najłatwiejszy oraz najszybszy sposób znaleźć informację o specjaliście. Uzyskują oni dostęp do dużej liczby informacji oraz recenzji. Nie w każdej sytuacji ktoś z rodziny, czy znajomych pacjenta będzie znał specjalistę, który rozwiąże jego problem - dlatego właśnie to za pośrednictwem internetu pacjenci szukają, do kogo umówić się na wizytę. Jeśli więc prosisz swoich zadowolonych pacjentów o pozostawienie opinii na Twojej stronie czy wizytówce - zwiększasz szansę na to, że nowy pacjent wybierze Ciebie.

W jaki sposób z systemu Medfile wysłać do pacjenta prośbę o pozostawienie opinii?

Tak naprawdę masz kilka możliwości do wyboru. Możesz bezpośrednio podczas zakończenia wizyty poprosić pacjenta słownie o wystawienie opinii na Twój temat. Jeśli jednak preferujesz inną formę kontaktu, to bezpośrednio z systemu Medfile - możesz wysłać do pacjenta wiadomość SMS lub e-mail z dedykowanego modułu powiadomień. Jest to wygodna opcja, gdyż pacjent na spokojnie, w wolnej chwili ma możliwość, aby wejść w wiadomość i napisać kilka słów o Tobie.

Powiadomienia SMS oraz e-mail - co warto o nich wiedzieć?

Przypomnienia SMS oraz e-mail są nieodłączną częścią rejestracji pacjentów on-line na wizyty, którzy po potwierdzaniu terminu spotkania ze specjalistą otrzymują we wskazanym czasie wiadomość. Dodatkowo wiadomości SMS oraz e-mail są ułatwieniem codziennej pracy placówki medycznej. Dzięki możliwości tworzenia powiadomień możemy dowiedzieć się w szybki sposób kiedy pacjent anulował wizytę czy powiadomić pacjenta, kiedy zwolni się termin wizyty. Poprzez aktywację odpowiednich powiadomień, praca w gabinecie medycznym stanie się jeszcze szybsza.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację