Dodawanie załączników

w programie Medfile

Dodaj załącznik, by rozbudować kartę pacjenta o dodatkowe informacje.

Tworzenie elektronicznej dokumentacji medycznej wraz z załącznikami pomaga zarówno lekarzom, specjalistom, jak i pacjentom. Często wykonywane badania odbywają się w innym gabinecie u innego specjalisty, dzięki możliwości wgrania załącznika lekarz prowadzący może poszerzać sobie kartotekę pacjenta o dodatkowe wyniki. Każdy załącznik możemy pobrać z aplikacji i ponownie wydrukować, jest to przydatne pacjentom, gdy potrzebują kopię swojej kartoteki medycznej. Program dla poradni Medfile, wyposażając swój program w takie udogodnienia, jak dodawanie załączników - w dużym stopniu przyczynia się do przyśpieszenia pracy specjalistów.

Jak to działa?

 
Krok 01
Po zalogowaniu wchodzimy w pacjenta,
wybieramy danego pacjenta wchodząc
w jego szczegóły.
 
Krok 02
W sekcji załączniki dodajemy nowy załącznik.
 
Krok 03
Wybieramy załącznik z naszego urządzenia.
 
Krok 04
Załącznik został dodany.
Załóż konto Umów się na prezentację
Medfile.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
W jaki sposób przechowywane są dane w Medfile? 

Program przywiązuje bardzo dużą uwagę do bezpieczeństwa danych naszych klientów. Z racji tego uruchomiliśmy prywatny kontener w chmurze, w którym przechowywane są takie dokumenty jak certyfikaty ZUS, czy RPWDL. Z kolei wszystkie usługi, do których wymaga się zalogowania, przechowywane są w relacyjnej bazie. 

 W jaki sposób najłatwiej skontaktować się z działem obsługi klienta Medfile?

Z pracownikami naszego biura obsługi klienta, można skontaktować się od poniedziałku do piątku (8.30-16.30) telefonicznie (+48) 530 610 330, (+48) 530 862 922, (+48) 728 498 407 bądź mailowo 24/7, na adres  [email protected]. Stawiamy bardzo duży nacisk na dobry kontakt z naszymi klientami, dlatego zawsze służymy pomocą w rozwiązywaniu możliwych problemów lub w odpowiedzi na nurtujące pytania.

Czy na zakończenie współpracy z Medfile, otrzymam wszystkie zgromadzone dane?

Oczywiście, nasi odchodzący klienci otrzymują wszystkie dane ze swojego profilu w programie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Czy Twoi pacjenci korzystają z Portalu Pacjenta?

Obecnie każdy użytkownik może udostępnić załącznik dodany do karty wizyty lub kartoteki pacjentowi za pomocą jego konta w portalu. Załącznik można udostępnić na okres 1 dnia, 3 dni, tygodnia lub miesiąca. Każdorazowe udostępnienie załącznika wymaga potwierdzenia za pomocą dwuetapowej autoryzacji (2FA).

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację