Tworzenie elektronicznej dokumentacji medycznej wraz z załącznikami pomaga zarówno lekarzom, specjalistom, jak i pacjentom. Często wykonywane badania odbywają się w innym gabinecie u innego specjalisty, dzięki możliwości wgrania załącznika lekarz prowadzący może poszerzać sobie kartotekę pacjenta o dodatkowe wyniki. Każdy załącznik możemy pobrać z aplikacji i ponownie wydrukować, jest to przydatne pacjentom, gdy potrzebują kopię swojej kartoteki medycznej. Program dla poradni Medfile, wyposażając swój program w takie udogodnienia, jak dodawanie załączników - w dużym stopniu przyczynia się do przyśpieszenia pracy specjalistów.
Program przywiązuje bardzo dużą uwagę do bezpieczeństwa danych naszych klientów. Z racji tego uruchomiliśmy prywatny kontener w chmurze, w którym przechowywane są takie dokumenty jak certyfikaty ZUS, czy RPWDL. Z kolei wszystkie usługi, do których wymaga się zalogowania, przechowywane są w relacyjnej bazie.
Z pracownikami naszego biura obsługi klienta, można skontaktować się od poniedziałku do piątku (8.30-16.30) telefonicznie (+48) 530 610 330, (+48) 530 862 922, (+48) 728 498 407 bądź mailowo 24/7, na adres [email protected]. Stawiamy bardzo duży nacisk na dobry kontakt z naszymi klientami, dlatego zawsze służymy pomocą w rozwiązywaniu możliwych problemów lub w odpowiedzi na nurtujące pytania.
Oczywiście, nasi odchodzący klienci otrzymują wszystkie dane ze swojego profilu w programie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Obecnie każdy użytkownik może udostępnić załącznik dodany do karty wizyty lub kartoteki pacjentowi za pomocą jego konta w portalu. Załącznik można udostępnić na okres 1 dnia, 3 dni, tygodnia lub miesiąca. Każdorazowe udostępnienie załącznika wymaga potwierdzenia za pomocą dwuetapowej autoryzacji (2FA).