Rozwiązanie VoiP w Medfile Premium to usługa dużo tańsza i znacznie bardziej elastyczna od tradycyjnego telefonu stacjonarnego. Przekonaj się, dlaczego warto wdrożyć ten system.
Proces digitalizacji w służbie zdrowia z sukcesem realizowany jest od kilku lat, ponieważ Internet to nie tylko strona www placówki, system do raportowania czy elektroniczna dokumentacja medyczna. To dużo bardziej rozbudowane narzędzie, które dzięki wykorzystaniu potencjału IoT (Internet of Things – Internet rzeczy; przedmiotów) może skutecznie optymalizować pracę małego gabinetu czy większej placówki medycznej. Implementacja systemu telefonii internetowej w programie Medfile daje kolejną przewagę nad innymi rozwiązaniami oraz pozwala na centralizację działań, dzięki czemu efektywne zarządzanie całą placówką z jednego miejsca staje się faktem.
Zobacz także: Funkcje systemowe
Voice over Internet Protocol – czyli głos przez protokół internetowy to telefonia internetowa, której początki sięgają już lat 70, czyli jeszcze przed powstaniem Internetu, jaki znany nam jest obecnie. Jednak pierwsza powszechnie dostępna aplikacja została udostępniona w 1991 roku, a idea jej powstania zrodziła się z ciekawości i potrzeby biznesowej prowadzenia rozmów pomiędzy Europą i Stanami Zjednoczonymi. Początkowo z uwagi na novum tego rozwiązania koszty korzystania były olbrzymie, jednak w tym momencie inwestycja jest niewielka w porównaniu z zyskami, jakie przynosi.
Istnieją różne metody łączenia się z siecią VoIP, pracę można rozpocząć w kilka minut. Jedynym wymogiem jest połączenie z Internetem. To znaczne udogodnienie, ponieważ nie trzeba ponosić kosztów utrzymania infrastruktury sieciowej. W przypadku telefonii VoIP łącze internetowe musi cechować się niezawodnością, niekoniecznie najważniejsza jest jego szybkość.
Pozwala także wykorzystać wiele, różnych funkcjonalności, które nie są dostępne w ofercie tradycyjnych dostawców usług telekomunikacyjnych, takie jak własne scenariusze IVR (automatyczne menu głosowe), szablony rozmów czy kolejki połączeń.
Wykorzystanie funkcji telefonii VoIP służy zarówno podniesieniu jakości obsługi klientów, jak również usprawnieniu komunikacji pomiędzy pracownikami. Należy szczególnie podkreślić, że z telefonii internetowej można korzystać z dowolnego miejsca na świecie, gdyż nie ma ona barier geograficznych, a jedynym wymogiem jest dostęp do Internetu.
Zobacz, co oferuje telefonia VoIP w Medfile.