home
|
Baza wiedzy
|
Funkcje systemowe
|
Telefonia internetowa w Medfile

Telefonia internetowa w Medfile

Redakcja
14.02.2019

Rozwiązanie VoiP w Medfile Premium to usługa dużo tańsza i znacznie bardziej elastyczna od tradycyjnego telefonu stacjonarnego. Przekonaj się, dlaczego warto wdrożyć ten system.

arrow VoIP – skąd się wzięło i jak działa?
arrow Oto jak sprawnie można rozpocząć pracę z systemem
arrow Wdrożenie VoIP w placówce znacząco redukuje koszty połączeń telefonicznych.

Proces digitalizacji w służbie zdrowia z sukcesem realizowany jest od kilku lat, ponieważ Internet to nie tylko strona www placówki, system do raportowania czy elektroniczna dokumentacja medyczna. To dużo bardziej rozbudowane narzędzie, które dzięki wykorzystaniu potencjału IoT (Internet of Things – Internet rzeczy; przedmiotów) może skutecznie optymalizować pracę małego gabinetu czy większej placówki medycznej. Implementacja systemu telefonii internetowej w programie Medfile daje kolejną przewagę nad innymi rozwiązaniami oraz pozwala na centralizację działań, dzięki czemu efektywne zarządzanie całą placówką z jednego miejsca staje się faktem.  

 

Zobacz także: Funkcje systemowe

 

VoIP – skąd się wzięło i jak działa?

Voice over Internet Protocol – czyli głos przez protokół internetowy to telefonia internetowa, której początki sięgają już lat 70, czyli jeszcze przed powstaniem Internetu, jaki znany nam jest obecnie. Jednak pierwsza powszechnie dostępna aplikacja została udostępniona w 1991 roku, a idea jej powstania zrodziła się z ciekawości i potrzeby biznesowej prowadzenia rozmów pomiędzy Europą i Stanami Zjednoczonymi. Początkowo z uwagi na novum tego rozwiązania koszty korzystania były olbrzymie, jednak w tym momencie inwestycja jest niewielka w porównaniu z zyskami, jakie przynosi.

Istnieją różne metody łączenia się z siecią VoIP, pracę można rozpocząć w kilka minut. Jedynym wymogiem jest połączenie z Internetem. To znaczne udogodnienie, ponieważ nie trzeba ponosić kosztów utrzymania infrastruktury sieciowej. W przypadku telefonii VoIP łącze internetowe musi cechować się niezawodnością, niekoniecznie najważniejsza jest jego szybkość.

 

Oto jak sprawnie można rozpocząć pracę z systemem

  • Darmowa aplikacja na komputer
    Połączenia realizowane są przez program z Twojego komputera, do rozmowy potrzebujesz tylko słuchawek z mikrofonem.
     
  • Telefon komórkowy / Smartphone z aplikacją
    W celu wykonywania połączeń VoIP z telefonu komórkowego wystarczy zainstalować jedną z darmowych aplikacji do telefonii VoIP i możesz korzystać z naszej sieci bez dodatkowych urządzeń.
     
  • Telefon IP
    Stacjonarne urządzenie dedykowane telefonii VoIP do odbierania i wykonywania połączeń - idealne do pracy w recepcji.
  • Bramka VoIP
    Dzięki bramce możesz podłączyć kilka aparatów telefonicznych i wykonywać wiele połączeń jednocześnie.
     
  • Centrala IP
    Pełna centrala telefoniczna na miejscu w placówce.

 

Wdrożenie VoIP w placówce znacząco redukuje koszty połączeń telefonicznych.

Pozwala także wykorzystać wiele, różnych funkcjonalności, które nie są dostępne w ofercie tradycyjnych dostawców usług telekomunikacyjnych, takie jak własne scenariusze IVR (automatyczne menu głosowe), szablony rozmów czy kolejki połączeń.

Wykorzystanie funkcji telefonii VoIP służy zarówno podniesieniu jakości obsługi klientów, jak również usprawnieniu komunikacji pomiędzy pracownikami. Należy szczególnie podkreślić, że z telefonii internetowej można korzystać z dowolnego miejsca na świecie, gdyż nie ma ona barier geograficznych, a jedynym wymogiem jest dostęp do Internetu.

Zobacz, co oferuje telefonia VoIP w Medfile.

 

Twoja opinia jest dla nas ważna - oceń artykuł:
star star star star star
Zobacz podobne
Najczęściej czytane artykuły
Wszystkie artykuły arrow
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację