Czy wiesz, że w Medfile EDM oferujemy widgety pozwalające na podpięcie formularza rejestracji online na stronie internetowej Twojego gabinetu? Zobacz jak zacząć korzystać z tego widgetu i dlaczego warto wdrożyć takie rozwiązanie u siebie na stronie www.
Widget Medfile z rejestracją online to świetny sposób na przyciągnięcie pacjentów. Pacjent sam wybiera dogodny termin, specjalistę czy usługę. Cały proces rejestracji online nie przewyższa 60 sekund - co jest o wiele sprawniejsze od dzwonienia do rejestracji Twojej placówki i umówienia terminu konsultacji.
W zależności od Twoich potrzeb, stworzyliśmy kilka rodzajów widgetów rejestracji online. Wybierz dogodne dla Ciebie rozwiązanie i skróć czas rejestracji Twoich pacjentów. W Medfile EDM chcemy, byś cyfryzował swój gabinet i mógł zadbać o dobry customer care swoich pacjentów.
Jeżeli twój podmiot leczniczy posiada kilka placówek/jednostek, idealnym rozwiązaniem jest widget według lokalizacji. Dzięki temu rozwiązaniu pacjent może filtrować wyniki wyszukiwania m.in. po lokalizacji danego gabinetu.
Ten typ rejestracji zawiera najwięcej funkcjonalności. Pacjent rejestrując może szukać dogodnej wizyty po kilku parametrach: po danym lekarzu, po specjalizacji, rodzaju wizyty (stacjonarna bądź online), rodzaju usługi (np. USG piersi podczas wizyty ginekologicznej) czy lokalizacji gabinetu.
Wybierając konkretny typ widgetu należy skopiować jego kod. Dokonuje się tego w kilku prostych krokach:
Pacjenci preferują możliwość rejestracji online - przejrzysty kalendarz z dostępnością wizyt, godzinami i lekarzami zwiększa komfort i zarazem przyspiesza podjęcie decyzji przez pacjenta i dokonanie rejestracji.
Wybierając rejestrację online za pomocą Medfile pacjent dostaje powiadomienie SMS z informacją o terminie wizyty oraz dostaje przypomnienie o wizycie. Dzięki wysyłce SMS przyspieszamy komunikację między placówką medyczną a pacjentem i budujemy relację między lekarzem a pacjentem.
Rejestracja online to dbanie o wizerunek gabinetu lekarskiego. Zadowolony pacjent prędzej zapisze się na wizytę do danego specjalisty, jeżeli został dobrze obsłużony podczas konsultacji. Częścią customer care Twojego gabinetu lekarskiego bądź placówki medycznej jest obsługa pacjenta już na etapie rejestracji.
Możliwość sprawnego zapisania się na dogodny termin konsultacji, przejrzysty formularz rejestracji, SMSy z powiadomieniami o wizytach - to wszystko składa się na dbałość o najwyższą jakość usługi medycznej.
Zobacz także: Marketing gabinetów lekarskich
Masz więcej pytań? Porozmawiajmy! Nasi doradcy są dla Ciebie dostępni codziennie w godzinach 8:30 - 16:30. Napisz na adres: [email protected] lub zadzwoń +48 530 000 828, +48 728 498 407, +48 530 862 922.