Oprogramowanie medyczne Medfile® nie zwalnia tempa i ulepsza podgląd wizyty w karcie pacjenta! Jest to mała, ale ważna zmiana, gdyż dzięki niemu można w jeszcze bardziej intuicyjny sposób podejrzeć wizyty danego pacjenta. Zapoznaj się z tematem do końca, aby przeczytać o wszystkich zaletach.
Bezpośrednio z perspektywy karty pacjenta każdy użytkownik programu ma możliwość, aby dokonać wielu operacji, takich jak:
Jednak to nie wszystko, co karta pacjenta ma do zaoferowania. To właśnie w niej zawarte są wszystkie dane pacjenta potrzebne do raportowania zdarzeń medycznych. Dodatkowo użytkownicy mogą na bieżąco zmieniać takie informacje jak: gabinet, w którym odbywa się usługa, specjalistę, który ją wykonuje, czy czas trwania wizyty.
W karcie wizyty wprowadzamy wszystkie badania, rozpoznania, zalecenia, czy uwagi, które padły podczas wizyty. Dzięki niej specjalista ma możliwość, aby w przyszłości powrócić do odbytej wizyty i zapoznać się z wszystkimi najważniejszymi aspektami.
Już teraz, przechodząc w podgląd wizyty, bezpośrednio z karty wizyty — otrzymujemy ekran podzielony na 2 części. W lewej części ekranu znajduje się obecna wizyta — może być ona zarówno w wersji pełnej, jak i w wersji kompaktowej.
Z kolei w prawej części ekranu znajdują się wszystkie wizyty danego pacjenta, które w przeszłości zostały zaplanowane, anulowane lub się odbyły.
Bezpośrednio z podglądu, specjalista ma możliwość, aby na bieżąco uzupełniać obecną wizytę. Z tej perspektywy może również ją usunąć, zapisać lub zakończyć i podpisać. Dodatkowo cały czas może rozwijać poprzednie wizyty, dzięki którym dowie się, jakie badania były wykonywane, jakie leki pacjentka już przyjmowała lub czy stosuje się do wskazanych zaleceń.
Zobacz także: Funkcje systemowe
Odświeżony podgląd wizyty z perspektywy karty pacjenta jest niewątpliwym udogodnieniem w przypadku pacjentów, którzy umawiają się do nas na wizytę cyklicznie, ale może również ułatwić życie specjalistom w sytuacjach, gdy:
Należy również mieć na uwadze to, że z perspektywy podglądu wizyty, można ustawić zarówno tradycyjną wersję karty wizyty, jak i zastosować jej kompaktową wersję.
Przyjmujesz na bieżąco pacjentów? Prowadzisz ich leczenie od kilku miesięcy lub lat? Zapoznaj się dokładnie z najnowszym podglądem wizyty w karcie pacjenta i spraw żeby Twoja praca przebiegła jeszcze szybciej oraz sprawniej.
Chciałbyś zaproponować pracownikom naszego oprogramowania zmiany w systemie, które Twoim zdaniem zwiększyłyby komfort pracy użytkowników? Porozmawiajmy! Skontaktuj się z nami telefonicznie: (+48) 728 498 407, (+48) 530 000 828, (+48) 530 909 308 lub e-mailowo: [email protected]. Z chęcią wysłuchamy wszystkich Twoich sugestii, a kluczowe zmiany z pewnością wdrożymy w życie.