home
|
Baza wiedzy
|
Funkcje systemowe
|
Nowości w ustawieniach SMS czekają na Ciebie

Nowości w ustawieniach SMS czekają na Ciebie

Julia Labus
04.07.2024

Oprogramowanie Medfile® na bieżąco stwarza dla użytkowników nowe udogodnienia w systemie. Dzięki temu moduł ustawień SMS w ostatnim czasie został zaktualizowany oraz wyposażony o nowe możliwości. Zostań do końca i przekonaj się sam, co uległo zmianie. 
 

arrow Nowe powiadomienia SMS 
arrow Wybierz czas wysyłki wiadomości SMS 
arrow Dlaczego warto korzystać z powiadomień SMS?

Dobre relacje z pacjentami są kluczem do sukcesu w Twoim gabinecie medycznym. 
Holistyczne podejście lekarzy i specjalistów sprawia, że są oni w stałym kontakcie ze swoimi pacjentami. Aktywuj odpowiednie powiadomienia SMS w Twoim gabinecie i rozpocznij wysyłkę wiadomości do pacjentów! 


Nowe powiadomienia SMS 

Cały czas słuchamy wszystkich sugestii naszych klientów, dlatego rozbudowa modułu SMS, była dla nas taka ważna. Już teraz z perspektywy zakładki „Ustawienia SMS” zostało dodane wiele nowych wariantów SMS! Dzięki nim jeszcze bardziej zaoszczędzisz czas na wszelkie formalności w systemie. 
 

Nowe powiadomienia SMS

 

Jesteś ciekaw, jakie nowe warianty SMS możesz aktywować w Medfile®? Już spieszymy z odpowiedzią! Rozpocznij automatyczną wysyłkę wiadomości do pacjentów:

  • Przypomnienie o e-Wizycie do pacjenta — dodana możliwość wysłania SMS do pacjenta od 1 do 72 godzin przed wizytą,
  • Przypomnienie o wizycie do użytkownika — dodana możliwość wysłania SMS do pacjenta od 1 do 72 godzin przed wizytą,
  • Przypomnienie o płatności do wizyt stacjonarnych,
  • Przypomnienie o płatności do e-Wizyt,
  • Link do płatności za wizytę stacjonarną, 
  • Link do płatności za e-Wizytę.

To tylko część nowych opcji w naszym systemie! Korzystaj z możliwości, jakie oferuje nasz system, aby jeszcze bardziej usprawnić pracę w Twoim gabinecie medycznym. 

 

Zobacz także: Funkcje systemowe

 

Wybierz czas wysyłki wiadomości SMS 

Bezpośrednio po wejściu w ustawienia danego powiadomienia, masz już teraz możliwość, aby we własnym zakresie ustalić kiedy wiadomość SMS się wyśle. Z listy rozwijanej możesz wybrać czy powiadomienie wyśle się: 

  • Natychmiast,
  • Dzień wcześniej,
  • Dwa dni wcześniej,
  • Trzy dni wcześniej,
  • Ustawienia godzinowe.

 

Wybierz czas wysyłki wiadomości SMS

 

W powiadomieniach SMS dostępny jest suwak pozwalający na określenie godziny wysyłki wiadomości SMS. Ciekawą nowością jest ustawienie godzinowe, które pozwala wysłać wiadomość z określonym wyprzedzeniem godzinowym przed wizytą.


Dlaczego warto korzystać z powiadomień SMS?

Możliwości Medfile® w zakresie wiadomości wysyłanych do pacjentów stale się zwiększają. Dzięki nim Twój gabinet może zyskać wile benefitów, takich jak:

 

  • Wysyłka automatycznych powiadomień SMS do pacjentów 

Ustal sam i aktywuj odpowiednie powiadomienia dla Twojej placówki. Możesz skorzystać z licznych powiadomień:

  1. Wysyłaj do pacjentów kody do e-Recept,
  2. Wysyłaj do pacjentów sms-y z linkiem do płatności za wizytę stacjonarną lub online,
  3. Wysyłaj do pacjentów powiadomienia o jej anulacji czy zmianie terminu zbliżającej się wizycie.

 

  • Poprawa jakości komunikacji pomiędzy specjalistą a pacjentem

Wiemy, że  w pracy lekarza skupienie się na pacjencie jest kluczowe, dlatego odciążamy Cię z obowiązku pamiętania o wszystkich aspektach. Dzięki automatyzacji w zakresie wysyłki SMS dostępnej w Medfile® — nie musisz już zaprzątać swojej głowy, pamiętaniem o wysłaniu pacjentowi linku do e-Wizyty czy kodu z e-Receptą.

 

  • Możliwość wprowadzenia własnego tekstu wiadomości

Czy wiedziałeś o tym, że możesz sam zdecydować jaką treść wiadomości SMS wysłać do pacjenta? Jeśli nie, to z perspektywy ustawienia danego powiadomienia — możesz wybrać język oraz informacje, które otrzyma od Ciebie pacjent. Pozwalamy na dowolność w zakresie wysyłanej treści wiadomości SMS, tak aby były one spersonalizowane pod Twoją placówkę. 

 


Chciałbyś dowiedzieć się więcej o ustawieniach oraz powiadomieniach SMS? Nurtując się pewne kwestia z nimi związane? Nasze biuro obsługi klienta czeka na kontakt właśnie od Ciebie! Wybierz numer telefoniczny: (+48) 530 000 828, (+48) 537 208 703 lub adres e-mail: [email protected] i skontaktuj się z nami od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:30 do 20:00
 

Twoja opinia jest dla nas ważna - oceń artykuł:
Średnia ocena artykułu: 5,0 / 5
star star star star star
Średnia ocena artykułu: 5,0 / 5
Zobacz podobne
Najczęściej czytane artykuły
Wszystkie artykuły arrow
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację