home
|
Baza wiedzy
|
Integracje
|
Integracja z terminalem płatniczym - sprawdź jak wygląda w Medfile
home
|
Baza wiedzy
|
Integracje
|
Integracja z terminalem płatniczym - sprawdź jak wygląda w Medfile

Integracja z terminalem płatniczym - sprawdź jak wygląda w Medfile

Autor: Julia Labus
24.01.2024

Oprogramowanie Medyczne Medfile® nie zwalnia tempa i 2024 rok rozpoczął od wprowadzenia kolejnej ogromnie przydatnej funkcjonalności w systemie. Już teraz możesz zintegrować swoje konto z terminalem płatniczym! Wyposaż się w kolejne udogodnienie, które znacznie ułatwi pracę wszystkim użytkownikom.

Spis treści
arrow Co muszę wiedzieć o integracji z terminalem?
arrow Wystawiaj rachunki pacjentom przy płatności kartą
arrow Dlaczego warto wyposażyć swoje konto w terminal płatniczy
arrow Korzystaj z terminala płatniczego w Twoim gabinecie

Co muszę wiedzieć o integracji z terminalem?

Integracja z terminalem płatniczym, jest kolejnym krokiem naprzód przy modernizacji oprogramowania medycznego Medfile®. Dzięki tej funkcji będziesz w stanie bezpośrednio ze swojego konta w Medfile® zintegrować się z terminalem płatniczym, a co za tym idzie — w ekspresowym tempie dodać kolejną opcję płatności całkowicie przystosowaną do panujących wymogów.
Operatorem, który obsługuje terminal płatniczy w naszym oprogramowaniu, jest Polskie ePłatności.

 

Zobacz także: Integracje

 

Wystawiaj rachunki pacjentom przy płatności kartą

 

Płatność kartą

 

Chciałbyś wiedzieć, jak cały proces przebiega w praktyce? Już na starcie możemy zapewnić Cię, że jest on bardzo intuicyjny i nie powinien stwarzać żadnych trudności użytkownikowi.
Wystarczy, że podczas wystawiania rachunku wybierzesz formę płatności „Karta”, a następnie zapiszesz wprowadzone zmiany. Automatycznie przy płatności zostanie wyświetlona ikona karty. Po kliknięciu w nią program zapyta nas, czy wysłać płatność do terminala. Po zaakceptowaniu zgody i zapłaceniu przez pacjenta za pośrednictwem karty płatniczej na skonfigurowanym terminalu — zostanie wydrukowany paragon dla pacjenta, a w programie Medfile® pojawi się komunikat „Płatność została zrealizowana”.

Cały proces jest niezwykle prosty i zajmuje zaledwie kilkadziesiąt sekund. Zapoznaj się z naszą najnowszą instrukcją, aby krok po kroku przekonać się, jak bardzo jest to intuicyjny proces.

 

Dlaczego warto wyposażyć swoje konto w terminal płatniczy

 

Wysyłanie płatności do terminala

 

Każda nowa dodana funkcjonalność przyczynia się do zwiększenia zainteresowania Twoimi usługami wśród pacjentów oraz dodatkowo pozwala na:

  • Zwiększenie kompatybilności Twoich urządzeń z oprogramowaniem medycznym, 
  • Przyśpieszenie całego procesu związanego z wystawieniem rachunków i płatnością przez pacjentów,
  • Kontrolowanie przepływu danych pomiędzy płatnościami w programie, 
  • Sprawdzanie historii urządzenia oraz weryfikację statusu płatności, 
  • Wprowadzenie płatności bezgotówkowych dla Twoich pacjentów, 
  • Zyskanie dużej mobilności.

 

Korzystaj z terminala płatniczego w Twoim gabinecie

Przyjmujesz pacjentów w Twoim gabinecie stacjonarnym? Chciałbyś udostępnić swoim pacjentom kolejne udogodnienie? Wyposaż swoją działalność w terminal płatniczy! Zobacz sam, jak w łatwy sposób można wysyłać płatności do terminala bezpośrednio z oprogramowania Medfile®.

 

 

Jesteś zainteresowany najnowszym udogodnieniem, które wprowadziliśmy? Masz więcej pytań o kwestie techniczne? 
Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta telefonicznie: (+48) 728 498 407, (+48) 530 000 828, (+48) 530 909 308 lub e-mailowo: [email protected]
Czekamy na Ciebie w godzinach 8.00-16.00, od poniedziałku do piątku.

Twoja opinia jest dla nas ważna - oceń artykuł:
Średnia ocena artykułu: 5,0 / 5
star star star star star
Średnia ocena artykułu: 5,0 / 5
Zobacz podobne
Najczęściej czytane artykuły
Wszystkie artykuły arrow
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację