home
|
Baza wiedzy
|
Telemedycyna i e-Dokumentacja
|
haloDoctor - Telemedycyna w Medfile®

haloDoctor - Telemedycyna w Medfile®

Redakcja
13.03.2020

Poznaj platformę haloDoctor - idealne narzędzie do przeprowadzania konsultacji online oraz wiele więcej! 

arrow Nowa platforma haloDoctor!
arrow PORADNIK DLA LEKARZA / SPECJALISTY / PORADNI
arrow JAKI JEST SCHEMAT DZIAŁANIA DLA PACJENTA?
arrow Częste pytania


Nowa platforma haloDoctor!

Zobacz jak działa strefa pacjenta haloDoctor - konsultacje online

Całym procesem konfiguracji zarządzasz w Medfile®.

New! Zobacz jak ustawić Telemedycynę - filmy instruktażowe telemedycyna

W Medfile® należy aktywować:


1. Jeden z dwóch pakietów Medfile®:

  •     Medfile® Plus
    lub
  •     Medfile® Premium

*Moduł telemedyczny nie jest aktywny dla użytkowników Medfile® Free oraz użytkowników w okresie testowym.

2. Wybraną specjalizację lekarza.

3. Dokonać konfiguracji płatności online.
Są to płatności za pomocą PayU) - zalecamy zautomatyzowanie procesu PayU.

4. Ustawić harmonogram pracy przeznaczony dla e-Wizyt.
Zobacz jak to działa: Wizyty telemedyczne, konsultacje online.

5. Ustawić usługi, które będą wykonane za pośrednictwem Telemedycyny.
Usługa musi zawierać:

  •     Koszt przedpłaty
  •     Musi być dostępna online
  •     Musi być usługą telemedyczną
     

6. Konfiguracja wizytówki WWW w Medfile®.
Proszę dodać zdjęcie profilowe (lub galerię zdjęć), opis profesjonalny - pacjenci niechętnie zapiszą się na usługi do specjalisty nie opisującego swojego doświadczenia oraz usług jakie świadczy.

 

7. Link do rejestracji e-Wizyt na Twojej stronie.
Poradnia może pobrać z Medfile® widget do rejestracji e-Wizyt i umieścić go na swojej stronie internetowej.

 

Uwaga! Ważne:
Warunkiem świadczenia za pomocą Oprogramowania Usługi telemedycznej haloDoctor jest umieszczenie przez Usługobiorcę w Oprogramowaniu następujących dokumentów:

  •     Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
  •     Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

 

Przeczytaj więcej o: Telemedycynie i e-Dokumentacji w Medfile®

 



PORADNIK DLA LEKARZA / SPECJALISTY / PORADNI

- Instrukcja. Zobacz krok po kroku jak ustawić w Medfile konsultacje online - plik do pobrania NEW!

- Moje konto - Ustawianie specjalizacji (film)

- Moje konto - dodawanie Gabinetu Online (film)

- Moje konto - dodawanie e-Usługi (film)

- Moje konto - ustawienie harmonogramu pracy (film)

- Moje konto - Przedpłaty online - aktywacja (film)

- Strona WWW w domenie Medfile® + zakładka "O mnie" w Medfile® Gabinety i haloDoctor (instrukcja)

 

 

JAKI JEST SCHEMAT DZIAŁANIA DLA PACJENTA?

Obecnie tak wygląda proces zapisu pacjenta na e-Wizytę:

1.       Pacjent rezerwuje e-Wizytę u wybranego Lekarza/Specjalisty.
Lekarz/Recepcja z poziomu Medfile® definiuje dostępne godziny pracy lekarza, usługi oraz gabinet.

2.       Pacjent opłaca wizytę (przy założeniu że to model komercyjny).
Cały proces płatności odbywa się poprzez PayU bądź przelew na konto w momencie oczekiwania na konto PayU.

3.       Pacjent i lekarz „spotykają się” w wirtualnym czacie i video.
W tle zakłada się wizyta Pacjenta u wybranego lekarza (dokumentacja medyczna, kartoteka pacjenta w Medfile®).

4.       W trakcie e-Wizyty Pacjent jest z Lekarzem/Specjalistą na spotkaniu poprzed czat i video.
Pacjent opisuje swój stan zdrowia, Lekarz/Specjalista może pacjentowi przekazać zalecenia, zlecić dodatkowe badania, wystawić e-Receptę, e-Zwolnienie, a w przyszłości także e-Skierowanie, w każdej chwili może poprosić pacjenta o przesłanie wyników badań czy innych załączników.

Zobacz więcej: strefa pacjenta haloDoctor - telekonsultacje

Zobacz kilka sposobów jak udostępnić swoim pacjentom rejestrację online i e-Wizyty:Telemedycyna

 

Częste pytania

  • Czy muszę zatrudniać programistę?

Konfiguracja haloDoctor.pl nie wymaga zatrudnienia programistów oraz instalacji dodatkowych programów. Wystarczy telefon, laptop oraz dostęp do internetu.

  • Ile czasu zajmuje konfiguracja i instalacja modułu telemedycyny?

Prawidłowa konfigurajca usługi e-Wizyt zajmuje kilkadziesiąt minut. Po uzupełnieniu danych w Medfile® kluczowym elementem jest konfiguracja płatności (PayU). W okresie aktywacji PayU możliwe jest udzielanie porad telemedycznych, link do Pacjenta może zawierać także Państwa numer konta bankowego, na które Pacjent realizuje przelew.

  • Czy do aktywacji e-Wizyt konieczna jest konfiguracja płatności PayU?

System działa także bez aktywacji płatności PayU. Możliwe jest skonfigurowanie treści maila i powiadomień wskazując Pacjentowi numer konta bankowego do realizacji przelewu. Aktywacja PayU pozwala jednak na automatyzację potwierdzeń.

Zobacz więcej pytań:

 

Instrukcja. Zobacz krok po kroku jak ustawić w Medfile® konsultacje online - plik do pobrania


NEW! Zobacz jak ustawić Telemedycynę - filmy instruktażowe telemedycyna

Masz pytania: napisz do naszego eksperta: Rafał Piszczek, mail: rpiszczek ((malpa)) medfile.pl

Twoja opinia jest dla nas ważna - oceń artykuł:
star star star star star
Zobacz podobne
Najczęściej czytane artykuły
Wszystkie artykuły arrow
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację