Poznaj platformę haloDoctor - idealne narzędzie do przeprowadzania konsultacji online oraz wiele więcej!
Zobacz jak działa strefa pacjenta haloDoctor - konsultacje online
Całym procesem konfiguracji zarządzasz w Medfile®.
New! Zobacz jak ustawić Telemedycynę - filmy instruktażowe telemedycyna
W Medfile® należy aktywować:
1. Jeden z dwóch pakietów Medfile®:
*Moduł telemedyczny nie jest aktywny dla użytkowników Medfile® Free oraz użytkowników w okresie testowym.
2. Wybraną specjalizację lekarza.
3. Dokonać konfiguracji płatności online.
Są to płatności za pomocą PayU) - zalecamy zautomatyzowanie procesu PayU.
4. Ustawić harmonogram pracy przeznaczony dla e-Wizyt.
Zobacz jak to działa: Wizyty telemedyczne, konsultacje online.
5. Ustawić usługi, które będą wykonane za pośrednictwem Telemedycyny.
Usługa musi zawierać:
6. Konfiguracja wizytówki WWW w Medfile®.
Proszę dodać zdjęcie profilowe (lub galerię zdjęć), opis profesjonalny - pacjenci niechętnie zapiszą się na usługi do specjalisty nie opisującego swojego doświadczenia oraz usług jakie świadczy.
7. Link do rejestracji e-Wizyt na Twojej stronie.
Poradnia może pobrać z Medfile® widget do rejestracji e-Wizyt i umieścić go na swojej stronie internetowej.
Uwaga! Ważne:
Warunkiem świadczenia za pomocą Oprogramowania Usługi telemedycznej haloDoctor jest umieszczenie przez Usługobiorcę w Oprogramowaniu następujących dokumentów:
Przeczytaj więcej o: Telemedycynie i e-Dokumentacji w Medfile®
- Instrukcja. Zobacz krok po kroku jak ustawić w Medfile konsultacje online - plik do pobrania NEW!
- Moje konto - Ustawianie specjalizacji (film)
- Moje konto - dodawanie Gabinetu Online (film)
- Moje konto - dodawanie e-Usługi (film)
- Moje konto - ustawienie harmonogramu pracy (film)
- Moje konto - Przedpłaty online - aktywacja (film)
- Strona WWW w domenie Medfile® + zakładka "O mnie" w Medfile® Gabinety i haloDoctor (instrukcja)
Obecnie tak wygląda proces zapisu pacjenta na e-Wizytę:
1. Pacjent rezerwuje e-Wizytę u wybranego Lekarza/Specjalisty.
Lekarz/Recepcja z poziomu Medfile® definiuje dostępne godziny pracy lekarza, usługi oraz gabinet.
2. Pacjent opłaca wizytę (przy założeniu że to model komercyjny).
Cały proces płatności odbywa się poprzez PayU bądź przelew na konto w momencie oczekiwania na konto PayU.
3. Pacjent i lekarz „spotykają się” w wirtualnym czacie i video.
W tle zakłada się wizyta Pacjenta u wybranego lekarza (dokumentacja medyczna, kartoteka pacjenta w Medfile®).
4. W trakcie e-Wizyty Pacjent jest z Lekarzem/Specjalistą na spotkaniu poprzed czat i video.
Pacjent opisuje swój stan zdrowia, Lekarz/Specjalista może pacjentowi przekazać zalecenia, zlecić dodatkowe badania, wystawić e-Receptę, e-Zwolnienie, a w przyszłości także e-Skierowanie, w każdej chwili może poprosić pacjenta o przesłanie wyników badań czy innych załączników.
Zobacz więcej: strefa pacjenta haloDoctor - telekonsultacje
Zobacz kilka sposobów jak udostępnić swoim pacjentom rejestrację online i e-Wizyty:Telemedycyna
Konfiguracja haloDoctor.pl nie wymaga zatrudnienia programistów oraz instalacji dodatkowych programów. Wystarczy telefon, laptop oraz dostęp do internetu.
Prawidłowa konfigurajca usługi e-Wizyt zajmuje kilkadziesiąt minut. Po uzupełnieniu danych w Medfile® kluczowym elementem jest konfiguracja płatności (PayU). W okresie aktywacji PayU możliwe jest udzielanie porad telemedycznych, link do Pacjenta może zawierać także Państwa numer konta bankowego, na które Pacjent realizuje przelew.
System działa także bez aktywacji płatności PayU. Możliwe jest skonfigurowanie treści maila i powiadomień wskazując Pacjentowi numer konta bankowego do realizacji przelewu. Aktywacja PayU pozwala jednak na automatyzację potwierdzeń.
Zobacz więcej pytań:
Instrukcja. Zobacz krok po kroku jak ustawić w Medfile® konsultacje online - plik do pobrania
NEW! Zobacz jak ustawić Telemedycynę - filmy instruktażowe telemedycyna
Masz pytania: napisz do naszego eksperta: Rafał Piszczek, mail: rpiszczek ((malpa)) medfile.pl