Zbuduj zaufanie wśród pacjentów dzięki własnej stronie internetowej. W dobie Internetu niemal wszystkie informacje weryfikujemy w sieci. Jest to dla wielu z nas główne źródło wiedzy. Z popularnie nazywanego wujka Google korzysta ponad 97% polskich internautów. Jest to liczba, której nie wolno lekceważyć. Profesjonalnie przygotowane informacje o gabinecie czy placówce medycznej w naszej opinii stanowią podstawę nawiązania pierwszego kontaktu, który najczęściej w obecnych czasach dokonywany jest właśnie w Internecie. Jak szybko, bezkosztowo i efektywnie zbudować swoją stronę internetową i tym samym pozyskiwać nowych pacjentów?
Zakładając konto w Medfile® otrzymujesz bezpłatną stronę internetową w domenie Medfile® , by jeszcze skuteczniej realizować swoje codzienne zadania. Odpowiednie zaprezentowanie strony www swojego gabinetu wpływa na jakość promocji w sieci. Podpowiadamy na co zwrócić uwagę, aby skutecznie dotrzeć do pacjentów i zachęcić ich do skorzystania z oferty. Uzupełnienie danych w naszym kreatorze zajmie dosłownie parę minut, a efekty będą widoczne długofalowo.
Zobacz także: Marketing gabinetów lekarskich
Zaloguj się do konta głównego, wybierz z głównego menu „Strona WWW”, a następnie wypełnij wszystkie informacje poniżej:
1. Stwórz: adres url, nazwę placówki, dodaj baner, dodaj logo, dodaj opis
Wybierając adres w domenie Medfile® zwróć uwagę by kojarzył się z Tobą, niech zawiera Twoje imię i nazwisko lub Twoją specjalizację i nazwę miasta. Pamiętaj by dodać baner, swoje logo oraz szczegółowy opis placówki lub kilka informacji o specjalistach w niej pracujących:
2. Dodaj dane kontaktowe oraz godziny pracy Twojego gabinetu/przychodni:
3. Wybierz specjalizacje, udostępnij usługi/gabinety/rejestrację online, pokaż opinie:
4. Dodaj zdjęcia do galerii, przygotuj stopkę strony, zadbaj o pozycjonowanie (tytuł, opis, słowa kluczowe):
Twoja strona w domenie Medfile® jest już gotowa. Możesz jej adres przekazywać pacjentom, by skorzystali z rejestracji online!
Zobacz na wideo:
W swoim koncie każdy specjalista posiada indywidualną zakładkę, dzięki której wypełniają się dane w Medfile® Gabinety oraz haloDoctor.
Wybierz z głównego menu „Strona WWW”, następnie zakładkę „O mnie”, uzupełnij dane i bądź widoczny online dla Pacjentów:
1. Zdjęcie profilowe oraz galeria - pierwszym ważnym elementem jest wybranie odpowiedniego zdjęcia. Ważną zasadą przy wyborze zdjęcia jest jego bezpośrednie nawiązanie do treści na stronie. Obiorca musi mieć jasny komunikat – główny obraz reprezentujący stronę musi być spójny z treścią. Takie zdjęcie powinno wywoływać emocje, w przypadku branży medycznej powinno wskazywać na spokój, szczęście, zadowolenie, otwartość, chęć pomocy, a ubiór sfotografowanych osób powinien nawiązywać do profesjonalnego charakteru miejsca.
Rekomendujemy, aby zdjęcie było prawdziwe, zrobione w gabinecie czy placówce. Taki zabieg od razu podkreśla autentyczność i pacjenci czują się bardziej komfortowo w miejscach, które już widzieli, chociażby tylko na zdjęciach. Warto wykorzystać tę zasadę:
Zobacz na wideo:
2. Udostępnienie rejestracji online – forma zapisu na wizyty poprzez formularze online jest bardzo popularna. Cieszy to zarówno specjalistów, jak i samych pacjentów. Widoczne w grafiku godziny przyjęć aktualizują się automatycznie, co nie wymaga żadnej dodatkowej pracy ze strony personelu medycznego. W Medfile® w kilku krokach ustawisz taki grafik dla siebie i swoich pracowników. Wystarczy określić godziny pracy w ujęciu dziennym lub tygodniowym i udostępnić rejestrację online na swojej stronie w naszym serwisie.
Dodatkowo Medfile® zintegrowany jest z kalendarzem z platformy Znany Lekarz oraz kalendarzem Google. Można rejestrację online udostępnić również w Medfile® Gabinety lub na swoim fanpage na portalu społecznościowym Facebook. Ta mnogość możliwości dotarcia do pacjentów powoduje, że placówka staje się rozpoznawalna, a wszystko dzięki jednemu narzędziu.
3. Dodanie specjalizacji i usług – pacjenci od razu chcą wiedzieć czy dana placówka odpowiada ich potrzebom. Ważne jest zatem udostępnienie tych informacji, ponieważ to oszczędza czas pacjenta związany z dodatkowymi poszukiwaniami zakresu usług medycznych, jakie są oferowane. Warto aktualizować tę sekcję, kiedy poszerzany jest wachlarz usług czy następuje zmiana godzin pracy, aby obecni jak i nowi pacjenci byli cały czas na bieżąco.
4. Opis - dodanie opisu działalności z określeniem misji i wartości placówki wzmacnia poczucie więzi z pacjentem. Dodatkowo pokazanie swoich kwalifikacji – dyplomów, zaświadczeń, certyfikatów buduje wizerunek profesjonalisty. Koniecznie należy takie informacje zawrzeć w opisie swojego gabinetu.
5. Jak dojechać – obecnie użytkownicy Internetu chętnie korzystają z nawigacji, która jest udostępniana z poziomu strony internetowej. Zwykły pragmatyzm – oszczędność czasu. Warto zatem dodać adresy swoich gabinetów, by łatwo można było dotrzeć do miejsca docelowego.
6. Opinie o usługach – nie ma lepszej rekomendacji dla usług niż zadowolony pacjent, który napisze opinię. Zachęcamy, aby prosić klientów o referencje i tym samym kontynuować relację posprzedażową. W Medfile® uruchomiliśmy opcję wysyłki SMS do pacjenta z prośbą o opinię, bo wierzymy, że dobre relacje to podstawa udanego biznesu.
Załóż bezpłatne konto w Medfile® i ciesz się z oferowanych funkcji, które zarówno wspierają Twoją codzienną pracę, jak i budują pozytywne relacje z klientami. Skontaktuj się z nami już dziś: [email protected] lub +48 530 610 330, +48 728 498 407, +48 731 030 629