Kilka nowości: nadawanie ról użytkownikom, filtrowanie użytkowników w kalendarzu według ról, w trakcie zapisywania na wizytę możliwe jest sprawdzenie najbliższego wolnego terminu u specjalisty. Zapraszamy do zapoznania się z szczegółową listą grudniowych nowości w Medfile®.
Administrator ma możliwość zarządzania podstawowymi rolami z poziomu menu. Należy wybrać ikonkę “Ustawienia”, a później z rozwijanej listy ikonkę “Role”. W ten oto sposób można wybrać rolę z listy podstawowych lub dodać dodatkową rolę (jeśli nie ma jej na tej liście):
By przejść do edycji użytkownika, należy: kliknąć “Moje konto”, wybrać “Użytkownicy”, kliknąć użytkownika i przejść do “Edycja użytkownika”:
Na widoku pojawia się również pole “Rola”. Z tego poziomu można wybrać rolę z listy podstawowych bądź przejść do “Edytuj role” i dopisać nową:
Zastosowaliśmy tak zwany drag&drop, który szybko i sprawnie pozwala dzięki kursorowi myszki zmienić kolejność ról:
Gdy klient akceptuje regulamin, to w bazie danych zapisuje się informacja zawierająca: datę akceptacji, adres IP oraz treść regulaminu:
Dostęp do zgód można uzyskać z panelu klienta: wybrać należy “Moje konto”, dopiero potem “Zgody i regulaminy”:
Z każdym dokumentem można zapoznać się klikając w pole “Zobacz dokument”:
Na każdym drukowanym dokumencie pojawi się logo Medfile:
Identyczne pozycje są sumowane na wydrukach:
Do historii wiadomości e-mail dodane zostały wszystkie maile wysyłane przez system Medfile do pacjentów. Teraz są widocznie z poziomu pacjenta. Po kliknięciu w ikonę koperty zobaczymy listę i treści wiadomości wysyłanych do pacjenta:
Jeśli przypisany do wizyty jest specjalista, to wysyłamy do niego SMS, a nie do właściciela konta Medfile.
Jeżeli nie ma przypisanego lekarza, to wysyłamy do właściciela konta.
Jak przypisać zwrotny SMS do konkretnego specjalisty? Należy wybrać następującą ścieżkę: Moje konto - Użytkownicy - Edycja użytkownika - podany z tego poziomu numer telefonu jest numerem do informacji zwrotnych SMS:
Dodano możliwość filtrowania specjalistów po wybranych rolach. Warunkiem jest przypisanie roli do użytkownika. Jest to ułatwienie szczególnie dla dużych placówek, które zatrudniają po kilku specjalistów na takim samym stanowisku:
Po usunięciu pacjenta jego wizyty dalej widoczne są w kalendarzu.
Usuwanie oznacza przeniesienie danych pacjenta do archiwum - jest to konieczne ze względu na obowiązek przechowywania danych.
Dlatego, gdy przechodzimy z poziomu kalendarza do pacjenta - pacjent dalej istnieje. Pacjenta można przywrócić w każdej chwili:
Po kliknięciu “Drukuj dane” pobieramy w PDF wszystkie dane osobowe pacjenta - na ten moment możliwe jest wydrukowanie tylko danych osobowych:
a) z poziomu kalendarza:
Przygotowaliśmy bardzo optymalny algorytm szukania najbliższego wolnego terminu. Uruchomiliśmy go w kalendarzu Medfile oraz na stronie rejestracji pacjentów online.
Gdy wybierzemy termin, który jest niedostępny w kalendarzu - system szuka najbliższego wolnego dnia od “dzisiaj” (nie od daty w polu “data”). Skanowany okres czasu to 3 miesiące do przodu od dzisiaj.
Komunikat “Najbliższy wolny termin: 2018-12-03” jest klikalny:
Po kliknięciu w ten komunikat automatycznie zaktualizuje się data w polu powyżej i pokażą się propozycje godzin:
Widok dla pacjenta z poziomu rejestracji online:
W formularzu rejestracji online działa to zupełnie tak samo. Gdy termin w wybranym tygodniu nie jest dostępny, to pokazujemy najbliższy wolny termin oraz przycisk do automatycznego przejścia na wolny termin.
Do dyspozycji klientów oddaliśmy dodatkowe zmienne do użycia w powiadomieniu SMS. Już od teraz możliwe jest dodanie w SMS:
{OFFICE_TITLE} - nazwa gabinetu
{OFFICE_ADDRESS} - adres gabinetu
Zobacz także: Aktualizacje i zmiany